روزنوشت های فاطمه قشمی

سلام خوش آمدید

پای تو مانده ام گوشی عزیز...

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۴۸ ب.ظ

 

خیلی دردناک است. خیلی زیاد. امروز داشتم فکر می کردم که نزدیک ده سال است دارم با گوشی ام زندگی می کنم و اسیرش هستم. به طور میانگین روزی 2 ساعت و البته بیشتر درگیرم می کند. اگر سرانگشتی حساب کنم می شود به عبارتی 8000 ساعت و ساده تر بگویم 1 سال تمام. به همین سادگی یک سال تمام پای این گوشی وقت گذاشته ام. وحشتناگ است. فاجعه است. یک سالی که اگر پای یادگرفتن یک مهارت یا نوشتن گذاشته بودم الان به جای خوبی می رسیدم

خب حالا عیبی ندارد. ببینم می توانم ترکش کنم؟؟!!

  • فاطمه قشمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی